Op een ander forum schreef iemand om 11.59: Goede morgen, het kan nog net! Ik kon het niet nalaten daarop te reageren. Als je iemand iets toewenst dan hoopt diegeen, dat die wens uitkomt of althans daaraan bijdraagt. Ik kan iemand een fijne verjaardag wensen maar dat doe ik als er nog verjaart moet...