Ja precies, die. Wat ik versta onder nivo 1 bedoel ik van het eerste soort. Dus energie opwekken uit niets. Is dit geen Perpetuum mobile? Of komt het er geeneens in de buurt? Zelf weet ik weinig er van af, maar als ik zie dat deze uitvinding blijft doorgaan denk ik; gratis energie. Zal vast wel op e...