Ik weet dat het iets is met losse DNA fragmenten die door de cel moeten opgenomen worden. Maar moet dit DNA altijd opgenomen worden door het chromosonaal DNA of kunnen er ook plastiden ontstaan?
ik zit in 6 wetenschappen-wiskunde en moet dus voor wetenschappen een eindwerk maken. Hierbij moet je ook iets praktisch doen ( proef, bedrijfsbezoek,..). Maar ik vind niet echt een onderwerp. Heeft iemand een idee?