Misschien moeten we uiteindelijk maar accepteren dat "leven" misschien wel helemaal niet bestaat en/of dat het een illusie is. We zien wel in dit toppic, maar ook in het dagelijks leven, hoe moeilijk het is om vast te stellen wat levend is en wat niet-levend/dood is. Vaak laten we ons verl...