Oftewel de ziel is gewoon de hersenen. Daar hebben we het op school ook een tijd over gehad, over dat: "Wanneer ik het goede wens te doen is het slechte in mij aanwezig." Dat vind ik ook erg interessant, maar wel een stuk makkelijker om voor te stellen en daar heb ik bij het body-mind prob...