Volgens mij bestaat er helemaal geen nobelprijs voor de wiskunde?Freek schreef:Geachte wetenschappers en pi-isten,
praktisch heb ik het onder de knie
de cirkelomtrek te bepalen zonder pi
hierbij mijn oproep om de stelling te bewijzen
misschien vallen we ermee in de Nobel prijzen
Groeten,
Freek
Ik weet niet hoor, maar is dit geen statistisch nderzoek dan??Wouter_Masselink schreef:76% van alle statistische onderzoeken is niet waar.
Zonder achterliggende theorie heb ik geen vertrouwen in dit onderzoek.