Kunnen jullie mij helpen ik wil graag weten wat het doel van oorlog is.
1. Economische reden.
2. Politieke reden.
3. Terroristische reden.
4. Elektronische reden.
Moderator: Rhiannon
Doel van een oorlog: verschil van mening oplossen.Kunnen jullie mij helpen ik wil graag weten wat het doel van oorlog is.
Vnog meer reacties aub dankjewel!
Het is overigens ook niet netjes om een antwoord per mail te vragen, je dient zelf de moeite te nemen om te komen kijken naar een antwoord (als je je inschrijft krijg je overigens een mailtje wanneer iemand heeft gereageerd). Ook een opmerking als "snel een reactie aub" is uit den boze. Iemand reageert wel als hij een antwoord heeft. Iedereen heeft evenveel recht op aandacht!
Is dit een huiswerkopgave of zo?nog meer reacties aub dankjewel!
mightymikey schreef:terroristische reden.
door de aanslagen van de terroristen vallen er veel doden. dit is om de wereldbevolking in stand te houden. dit klinkt hard, hoeveel onschuldig slachtoffers er ook vallen
a) zie Ger z'n opmerking. Dit is echt heel erg onbeleefd.nog meer reacties aub dankjewel!
Lijkt me niet waar. Terroristen hebben voor zover ik weet nog nooit mensen gedood omdat ze daarmee de wereldbevolking op peil willen houden.door de aanslagen van de terroristen vallen er veel doden. dit is om de wereldbevolking in stand te houden. dit klinkt hard, hoeveel onschuldig slachtoffers er ook vallen
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek...ekwoord=terreurter·reur (de ~): georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken
Idd en dit op een wel heel laffe manier. We noemen ons 'intelligente wezens' maar we zijn wel zo intelligent dat we meningsverschillen niet op een volwassen en vredevolle manier kunnen oplossen en hierdoor oorlog zitten te voeren. HEEL INTELLIGENT!Doel van een oorlog: verschil van mening oplossen.Oellie schreef:Kunnen jullie mij helpen ik wil graag weten wat het doel van oorlog is.