Aangezien Chemieforum.nl een particulier inititief is van mijn persoontje moeten de kosten van deze site een beetje terug worden verdient. Aangezien we nog redelijk klein zijn zullen bedrijven (nog) niet in de rij staan om ons te sponseren en tevens wil ik onafhankelijk blijven en kan me dus niet 'koppelen' aan bijvoorbeeld mijn school of één bedrijf zodat zei alle kosten overnemen, maar ook alle 'macht'.
Wij zijn hard bezig met de plannen om via giften vanuit het bedrijfsleven en onderwijs toch mijn uitgaven te beperken (tot nul reduceren als dat even kan), maar dit gaat nog wel even duren. Om toch al wat inkomsten te genereren willen wij rechtbovenin een Google AdSense advertentiebalk gaan plaatsen.
De grote voordelen van Google AdSense zijn:
- Inkomsten (kliks dus) zorgen ervoor dat Chemieforum.nl lang online kan blijven
- Veel verschillende advertenties gericht op de inhoud van de site (chemie dus)
- Met vormgeving zo aan te passen dat deze niet stoort in de site
- Door alleen tekst-advertenties geen irritant geanimeerde (gif of flash) banners
Ik wil dus graag jullie menig weten over Google AdSense in de header (recht bovenin) van Chemieforum.nl en geef aub even aan waarom je jou keuze hebt gemaakt. Suggesties, ideeën en alternatieven blijven natuurlijk altijd welkom!
Puzzels