in welke tijd zou jij dus het liefst geleefd willen hebben?
en waarom?
ik zelf zou graag (naast deze tijd) in de grieks-romeinse tijd gewoond hebben omdat zij voor mij de eerste echte vorm van een grote beschaving hadden.
Ik zou me als mesopotamiër me in mijn graf omdraaien als ik dat zou horen.ik zelf zou graag (naast deze tijd) in de grieks-romeinse tijd gewoond hebben omdat zij voor mij de eerste echte vorm van een grote beschaving hadden.
Dat hangt er maar net vanaf wat je gaat meetellen.made in flanders schreef:ik zag mijzelf eerder als griekse filosoof of zoiets. natuurlijk een hooggeplaats persoon. want slaaf zijn is in geen enkele tijd leuk.
en ok, de egyptenaren en zo hadden ook wel al een beschaving, maar ik vind die van de grieken en romeinen toch veel verder dan die andere.
Wanneer ik in een tijdmachine mocht stappen zou ik naar de tijd van Sumeriërs (ca. 3500 v.Chr) afreizen.made in flanders schreef:in welke tijd zou jij dus het liefst geleefd willen hebben?
en waarom?
Appart. Maar ieder z'n hobbies.Ik zou wel in de Romeinse tijd willen leven. Iets van 100 na christus In Rome, en dan naar het Colloseum gaan.
Dit onderwerp heeft al weinig met de geschiedwetenschap te maken. maar als het over de toekomst gaat zal de link met dit forum wel heel ver te zoeken zijn.Is er niemand die in de toekomst wil leven ? Ben er erg benieuwd naar dus....