Vele mensen vragen zich af, wat is paranormale begaaftheid.
Wel om dit te zijn moet je eerst begaaft zijn, beter gezegt links leggen tussen dingen of situaties die andere mensen niet meteen kunnen zien waardoor het lijkt alsof het onbegrijpelijk is.
Een voorbeeld.
Toen ik nog klein was stond ik met een paar vrienden ramen in te gooien met stenen, in het fort, wel nu zag ik achter ons een beetje verder een man in een telefoonhok staan, ik legde onmiddelijk de link tussen die man en de politie want wie komt er naar het fort om te telefoneren.
ik zei tegen mn vrienden, ik heb een slecht voorgevoel, niet meer, enkele lachten en 1 geloofde mij. dus we gingen weg. we waren 500m verder of we zagen een combi op de plaats staan waar we de ramen hadden ingegooid.
mn vriend zei je hebt een gave, ik lachte.
zij denken dit waarschijnlijk tot de dag van vandaag nog, of dat het puur toeval is omdat ze die man niet hebben gezien in het telefoonhok of de link niet kunnen leggen.
dus simpel gezegt ik heb niets voorspeld alleen feiten gezien en daarop gereageerd.
maar deze vorm van begaaftheid kan echt wel vergaan en links leggen waar het bijna voor iedereen onmogelijk is te zien.
Puzzels