Nou ja, als je echt een wereldschokkende uitvinding hebt bedacht, dan kan iemand het hier lezen en dan patenteren voor jou en dan met de prijs er vandoor gaan. Hou er rekening mee dat als je een globaal patent wil aanvragen voor meerdere jaren dat je dan eerder aan tienduizenden euro's moet denken dan aan minder. Je hoeft het ook niet te maken, ik zou een tijdmachine kunnen patenteren die op pepernotenolie werkt, dan mag niemand een tijdmachine gaan verkopen die op pepernotenolie werkt, als iemand ook zo'n idee heeft.
Hou er rekening mee dat men al 400 jaar naar een perpetuum mobile zoekt en dat niemand er ooit nog in geslaagd is en dat ik op dit forum al meer dan 10 ontwerpen voorbij heb zien komen (als het niet ruim veel meer is). Ik zeg niet dat jij het niet kan, ik zeg wel dat de huidige natuurkundige wetten het gewoon niet toestaan. Daar kan jij misschien verandering in brengen, maar voordat je heel veel investeert is het misschien handig om toch wat mensen er naar te laten kijken.
Verder als je een patent aan gaat vragen, zou ik echt even gedegen informatie inwinnen. Vele bedrijven hebben hele hordes advokaten in dienst om speciaal om te gaan met patent aanvragen. Het is complex, duur en je kan verschrikkelijk genaaid worden.
Tot slot heb je het potentieel om de wereld van haar energie crisis te verlossen, dus misschien zou je ook kunnen overwegen om het vrij uit handen te geven en geloof me als jij de wereld red, dan kan je heus wel rondkomen van presentatie, lectures en boeken die je kan uitbrengen.
Ik ben wel sceptisch omdat vele het al geprobeerd hebben, maar dat betekend niet dat jij niet alle klassieke natuurkude niet op z'n kop kan zetten. Ik ken je immers niet.

De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.