Welke sporten beoefenen jullie en hoeveel uren in de week? Welke sport zouden jullie nog graag willen doen als het mogelijk zou zijn? Als je niet aan sport doet waarom dan niet? Als je wel aan sport doet, waarom dan wel? Om op gewicht te blijven? Voor de gezondheid? Omdat je het leuk vindt? Omdat vrienden van jou het deden en jij daarom mee die sport bent gaan beoefenen?
Zelf doe ik aan judo, hardlopen, zwemmen (200 m schoolslag in 4 minuten rond met een slechte keertechniek), taekwondo, voetbal, fitness (buiten het judoseizoen) en squashen.
Ik wil nog graag ooit eens gaan klimmen (wel eens op school gedaan, vooral outdoor lijkt me dat prachtig), kanoën (ook wel eens gedaan maar nooit veel), canyonen en snowboarden (ik heb te grote voeten
Ik sport 6-12 uur per week afhankelijk van mijn goesting en conditie.
Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden. Als je niet of nauwelijks aan sport doet dan hoor ik dat ook graag, ik ben benieuwd hoe sportief of onsportief de leden (en gasten) van het WSF zijn.
Ik hoop dat ik geen grote sport vergeten ben, vast wel.
Oh, ik had geen ruimte meer (10 keuzes is blijkbaar het maximum) dus ik heb korfbal weggelaten. Het is niet dat ik iets tegen korfbal heb.
Ik heb overigens de polls geplaatst om 2 redenen:
- mensen kunnen anoniem stemmen als ze dat liever doen.
- als veel mensen reageren, hopelijk heel veel, dan geeft dat een mooi overzicht.
Puzzels