Hey,
Momenteel doe ik bachelor chemie (3j richting ,hogeschool )
Ik had gisteren een gesprekje met mijn docent en die was wat aan het vertellen over tewerkstelling ed.. Plots zei hij ook dat als ik veel geld wil verdienen ik moet gaan werken in x bedrijf in Antwerpen. Je moet er wel in een ploegensysteem werken maar je zou er zeker 2500 euro netto verdienen. Ik vind dit toch wel vrij ongeloofwaardig als je maar bachelor chemie bent? Zou dit waar zijn? Het is natuurlijk een ploegensysteem maar dan nog..
Wat verdient een laborant anders gemiddeld? 1500 euro netto ofzo?
grtz
Puzzels