Mario schreef:Ik zou eens aan die vriend vragen waarop het gebasseerd is
Is geen vriend hoor gewoon iemand die naast mij aan de toog kwam zitten en tijdens een aantal discussies kwam dit ter sprake.
Hehe ok, ik ken dat soort gesprekken. Nou dan zal je op veldonderzoek moeten gaan, en regelmatig terug moeten keren naar die kroeg, om dat persoon weer tegen te komen.
Kun je dat aan?
Wil je dat doen voor de wetenschap en dit topic?
Klinkt verleidelijk maar ik heb wel wat anders te doen...ik heb eens wat gegoogeld en op enkele sites mijn geboortedatum ingegeven en moet wel toegeven dat een aantal zaken overeenkomen...er kwam ook uit dat ik vanaf mijn 30ste zeer succesvol kan zijn op alle gebieden maar dan moet ik rustiger worden en mijn talenten juist benutten...
Verder stond er tussen :
Positeif :
- geniet van het leven,dol op reizen en kan alles naar zijn hand zetten
- raadsman en heler
- leider met diepgang,charisma en wijsheid
- ruim geestelijk inzicht en veelal paranormaal
- groot organisatietalent
- ik zit op het niveau '33' wat het hoogste niveau is en voorzichtig moet gebruikt worden
- kosmische ouder
- momenteel zit ik in een analytische fase die ik na mijn 30ste door het getal '33' zal gebruiken met succes op elk niveau
Negatief :
- gemakzucht,genotzucht,gat in de zak
- dominerend en andere mensen emotioneel naar mijn hand zetten
- door de enorme macht van het getal 33 een gevaar voor mezelf en de maatschappij
- snel verslaafd aan allerlei zaken vooral geld,alcohol en seks
Tja ik zal binnen enkele jaren wel merken zeker of er waarheid inzit...als ik alles zo bekijk lijk ik wel een sekteleider ofzo te gaan worden