Ik ben zelf ook wel door de moderatoren op mijn vingers getikt. Dat betekent niet gelijk dat je eruit gegooid wordt, alleen dat je wat voorzichtiger moet worden. Al doende merk je dan vanzelf wat kan, en wat niet kan.
Er bestaan ook regels voor:
http://sciencetalk.nl/forum/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules
Volgens mij zijn er grenzen aan de mate waarin een land zoals Nederland multicultureel kan zijn. Als de culturen al te veel botsen breekt het land in stukken, of krijg je een burgeroorlog. Maar ik reken het individuele mensen niet aan dat ze naar Nederland komen. Mogelijk zou ik in hun situatie hetzelfde doen.
Verder is het niet waar dat ons land niets aan jou zou hebben. Er is in ons land altijd belangstelling voor "vreemde culturen". Ik weet niet of je dat ligt, maar ik zou mij kunnen voorstellen dat je in culturele centra, buurthuizen e.d zou kunnen vertellen over de gebruiken, cultuur, muziek, gastronomie, etc van je geboortestreek. Daar is vast belangstelling voor wanneer je dat leuk inkleedt met dia's, kunstuitingen, rituele voorwerpen en wellicht wat muziek en hapjes. Of misschien heb je wel aanleg voor het schrijven van stukjes of boeken. Of het maken van schilderijen. Er is vast iets te vinden.
Het belangrijkste is volgens mij in Nederland dat je er zelf wat van probeert te maken. Daarvan hangt af of mensen je zullen accepteren en of je respect krijgt.