Anonymous
Artikelen: 0

Re: Levenslange celstraf verplicht uitzitten?

Wim,

Mijn dank is groot. Ben zelf op dit moment bezig met het schrijven van een scriptie over dit onderwerp vandaar mijn interesse.

(Dus als u nog meer nuttige informatie hebt......)

M.B.
wim600008149

Dus als u nog meer nuttige informatie hebt...

Wij helpen bij de Federale Politie dikwijls mensen die bezig zijn met één of ander werkstuk. Ik ga je dan ook de mogelijkheid geven om rechtstreeks in contact te komen met de bron. Ik zal navragen via welke wegen dit het makkelijkst te realiseren is. Daarna bezorg ik je de contactgegevens via een PB. Je kan dan zelf nog beslissen wat je er mee doet, het is dus geenszins opdringerig bedoeld. :wink:
Anonymous

Beste Wim,

Geweldig, heel hartelijk dank!

M.B.
Ronny

Vanaf een zekere periode in de geschiedenis is men mensen gaan opsluiten omdat ze criminele daden stelden. Ik kan me echter helemaal niet vinden in deze collectieve wraakmethode. Wie heeft er nu wat aan dat iemand op zijn cel zit te verkommeren? Wat is daar het nut van? Dat zijn enkel kosten voor de maatschappij. Daarom denk ik niet dat opsluiten de oplossing is, en hoeft levenslang niet levenslang te zijn voor mij, met repect voor de wraakgevoelens van de familieleden.
wim600008149

M.B. schreef:Beste Wim,

Geweldig, heel hartelijk dank!

M.B.
Geen dank.

Off topic & @M.B. :

Kan je me eens een email sturen waarin je kort en bondig de inhoud van je werkstuk beschrijft, en tevens naar welke dingen je geïnteresseerd bent. Zo heb ik een idee welke mensen ik moet aanspreken en tevens ook je email-adres. Ik kan namelijk geen PB'tje nar je sturen daar je niet geregistreerd bent.
Anonymous

Beste Wim,

Als uw mail-adres te vinden is via uw profiel heeft u bij deze een mailtje gekregen met mijn email-adres.

MB

Terug naar “Rechtswetenschappen”