michel bedankt voor uw interesse in mijn vondst, ga dit regelen wordt vervolgd.martin 1978 schreef: foto van een vergelijkbare meteoriet met overeenkomstige vorm en van het materiaal ataxite
Moderators: jkien, Michel Uphoff
michel bedankt voor uw interesse in mijn vondst, ga dit regelen wordt vervolgd.martin 1978 schreef: foto van een vergelijkbare meteoriet met overeenkomstige vorm en van het materiaal ataxite
Hoi Ben, dank voor je reactie. Gevonden in zuidoost Zweden. Het formaat van de grootste is 15x15cm.Hoi, afgelopen week deze 'brokken' ... gevonden (zie foto). Weet iemand wat dit is?
Ze zij vrij zwaar van gewicht en lagen niet meer dan enkele meters van elkaar af.
alvast bedankt!
de dichtheid is véél te groot voor vulkanisch gesteente.Johan De Haan schreef: ..//.. maar komt het uit een vulkaan.
Johan De Haan schreef: ik heb mij dit late vertellen. door iemand die de steen geleend heeft ik heb zelf geen idee hoe je dat moet berekenen
het gewicht klopt en de maat is lastig door de vorm. wat opvalt is dat het veel zwaarder dan je denkt