Mario schreef:Ik stem VB omdat ik mij het meest herken in hun programma en ze een kans moeten krijgen.
Het VB wordt beschouwd als een rasistische en discriminerende partij maar wie is het die hetzelfde doet met het VB...juist ja die andere partijen die bij hoog en laag beweren dat ze zo niet zijn...
Wel, racistisch mogen ze zeker niet zijn.
Niet alle blanken, gelen of zwarten zijn hetzelfde hoor.
Dit landje moet dringend hervormd worden en al de profiteurs die ons armer maken moeten buiten of gestrafd worden...
En de rijken die hele dagen niets doen niet en hier is het ook niet zó slecht of wel? Er zullen ook wel een paar profiteurs Belg zijn he? Moeten die ook buiten? Naar waar? Waarom al die Belgische trots als het landje moet hervormd worden?
Het moet weer worden zoals vroeger dan kan de man deftig geld gaan verdienen en de vrouw via een deftige uitkering terug aan de haard staan en voor de kinderen zorgen zoals de natuur ons geschapen heeft en niet andersom daar komt toch maar miserie van zoals nu...
Wat is er nu beter aan dit? Dat de vrouw bij de haard staat en de man deftig geld verdient?
We moeten nu een stap achteruit zetten om vooruit te komen en terug komen op morele waarden en normen die ons volkje aangaan...de rest profiteerd en saboteerd en belemmert onze samenleving...iedereen terug op de juiste plaats zoals het moet zijn....
Wat is voor u de juiste plaats? In het voordeel van uzelf? In het voordeel van 'België'? Niet iedereen krijgt de kans voor een juiste plaats.
De mens is een dier dat met zijn voorpoten Bach speelt.