Opmerking moderator
naar aanleiding van een verplaatsing van dit topic JvdV
Michel Uphoff schreef:Opmerking moderator
Verplaatst naar theorieontwikkeling.Opmerking moderator
Het topic wordt steeds speculatiever. Gaarne meer feitenmateriaal, wetenschappelijke onderbouwing en betrouwbare bronnen
@moderator:
Hoe bedoel je "steeds speculatiever"? (Er staan pas enkele reacties...) En je kunt toch alleen maar speculeren over iets dat nog niet 100% bewezen is?
Als je het zo graag in een bepaalde categorie wilt zetten dan had je moeten weten dat donkere materie nog steeds een theorie is en zet het dan gelijk in "theorie ontwikkeling" en niet elke keer naar een categorie als het topic een bepaalde wending krijgt want dat gaat het krijgen als je mijn antwoord op kastanje57 gelezen hebt.
Nu ben ik pas sinds een paar dagen lid van jullie forum, en wat zie ik: Een gefrustreerd forumlid dat woorden als 'zak' nodig lijkt te vinden om zijn frustratie te uiten. Dat beloofd niet veel goeds in mijn ogen.
Ik ga nu even nadenken over zijn laatste post over dit topic in de hoop dat deze discussie normaal verder kan. Zo niet, dan ben ik gelijk weg hier.
p.s: Ik reageerde voorheen in de categorie 'wetenschap' op Nu.nl. Daar werd het zo erg met beschuldigingen en los lopende trollen dat ik dacht: Kom, ik probeer eens een serieuze site over wetenschap. En dan gebeurd er dit....