In hoeverre heb je daar sites voor nodig? Want dan vraag ik me af: wat zoek je nou precies?
Want een site kan je - zoals je waarschijnlijk wel beseft - nooit een exact verhaal vertellen van je vorige leven. Mocht je er in geloven, dan denk ik dat je beter kunt zoeken in jezelf.
http://www.tharpa.com/background/reincarna...-meditation.htm Deze site gaat over reincarnatie, waar jij dus oa naar op zoek bent. Ik denk eerder dat je vraag zou moeten zijn:
Hoe kan ik in mijzelf mijn vorige levens onderzoeken? Want als je het al kan vinden, zal je het toch echt in jezelf moeten zoeken. Ik heb namelijk zo mijn twijfels bij hypnotiseurs, maar aan de andere kant zou het natuurlijk wel zo kunnen zijn dat deze je "sturen" door je geest. Maar het gevaar daarbij is m.i. dat je geest je makkelijk voor de gek kan houden. Als je je bedenkt, dat alles wat je droomt, gegenereert wordt door je hersenen/geest, is het dus ook niet moeilijk voor te stellen dat je tijdens een hypnose ook "zo maar iets" bedenkt. Ik denk dus dat persoonlijke meditiatie of een soort van bewustwording zorgt voor een beter beeld. Maar laat je vooral niet ontmoedigen door deze enigzins lastige vraag. Want met dat het een lastige vraag is, is het ook een heel interessante vraag.
Kortom ga eens wat rondneuzen op sites over Hindoeisme en Boeddhisme en dergelijke en kijk wat zij te vertellen hebben over reincarnatie en vorige levens. Ik denk dat er genoeg informatie over te vinden is, en ik denk ook dat dit een goede manier is, aangezien je leert je geest te controleren ipv dat de geest jou controleert..
Denk er eens over na 8)