Hallo,
Ik heb al een tijdje zelf willen beginnen software programmeren leren of in ieder geval leren lezen. Ik snap een heel klein beetje van hoe je het moet lezen en volgen.. maar ook echt maar serieus een héle kleine basis.
Ik heb al zelf op internet voor cursussen gezocht, en gewoon op internet gezocht naar plekken om het een beetje te leren maar heb eerlijk gezegd niks gevonden en zoals ik al zei, ik heb nog nooit iets ervan geleerd.. Het enige dat ik zoon beetje kan.. is eigenlijk bij Text documenten bepaalde gegevens of zinnen veranderen om iets in het programma te veranderen. maar ja dat ik niks van programmeren.
Ik wou dus vragen, aangezien jullie helpen hier vaker mensen op deze site, dat iemand me misschien een richting op zou kunnen sturen, of helpen om een kleine basis met programmeren aan te leren. Ik ben geen totale 0, als het aankomt op met computers werken.
Hopelijk heb ik hier duidelijk genoeg mee aangegeven wat ik zoon beetje wil proberen.
-Blacky008 (Vinnie)
P.S. Sorry als dit onderwerp hier op de site of dit forum niet thuis hoort, Ik nam gewoon beetje aan dat mensen hier wel om hulp konden vragen, en aangezien ik de site wel leuk vind om zo hier en daar topics door te lezen, en veel hulp aan andere zie, dacht ik waarom ook niet eens proberen. dus moderators .. spijt me als deze topic hier fout is.. en nog meer sorry als mijn slechte Nederlands een probleem is, het is niet mijn sterkste punt, dus grammatica en stijl kan hier en daar wel eens fout zijn.