LBO UT schreef:Beste Michel,
Voor zover mij bekend is het dragen van oogkleppen, behoudens in het verkeer en dan met uitzondering voor paarden, niet bij de wet verboden.
Ik heb sterk de indruk, dat jij zelf een bijzonder stel hebt aangeschaft, die jou het mogelijk maken het alledaagse leven op jou manier te ervaren.
We hebben allemaal oogkleppen jij dus ook. En ben jij bereid om achter je oogkleppen te kijken.
Jij kijkt nu naar het zuiden en jij ziet alleen maar het midden oosten met alleen maar
onaardige moslims. Maar je ziet niet dat er rechts van jou een hele onaardige meneer BUSH zit die die onaardige moslims van jou zit te treiteren.
Jij zegt de moslims zijn onaardig om dat ze de verkeerde boekjes lezen.
Ik zeg die vent moet stoppen met treiteren.
Voor de duidelijkheid nog maar eens gezegd.
Vrijwel alle posts van de tegenstanders van de voor hen wel duidelijke ideologische trekken van de Islam gaan niet tegen de Moslims op zich.
Het gaat vrijwel altijd om de inhoud van de Islam. Als Godsdienst mag het dan een aantal goede zaken met zich meedragen. Het complete pakket heeft echter zoveel wanstaltigs en in Westerse ogen immoreels te bieden, dat hiertegen wordt geageerd.
De inhoud van de posts is dan ook niet anders bedoeld dan het ook immorele karakter van het Islamitische Geloof aanschouwelijk te maken.
Bij mijn weten is er niet veel van de posts bezijden de waarheid.
Het staat anderen natuurlijk vrij om met goede tegenargumenten de posts te ontkrachten. Dat dan het liefst op basis van een open discussie.
Het dreigen met justitiele akties schaar ik daar niet onder!
Als jij denkt dat mijn enige doel is omzand te strooien in de ogen van andere
dan is dat jou persoonlijke interpretatie.
Je gaat ervan uit dat ik niet oprecht ben om ruimte te maken voor je eigen argumenten.
Dit word wel erg moelijk.
Dat moeten wel hele bijzonder oogkleppen zijn.
Tot op heden heb ik persoonlijk niet veel inhoudelijk sterke tegenargumenten gezien.
Wat er al naar voren werd gebracht is dan nog steeds wat weerwoord van meest niet Moslims.
De pro-moslims die hun nek hebben uitgestoken zijn door jullie onthoofd.
Dat is wel erg lastig weerwoord geven.
Alle argumenten zijn vergruist. Het is jou keuze om ze niet te gebruiken.
Maar zeg niet dat ze er niet zijn.
En jij gaat toch ook niet feyenoord aanmoedigen in een f-side vak.
Pick you're fight !
De Moslims zelf verhullen zich in een "dodelijk" stilzwijgen of willen alleen maar aantonen dat hun Godsdienst zo wonderbaarlijk is op grond van het feit, dat er wellicht wat Wetenschappelijks in de Koran staat.
Mogelijk is de echte reden hiervan toch het dragen van oogkleppen en mondklemmen?
Helaas kan de waarheid soms hard overkomen en zijn velen er niet van gediend.
Wat is waarheid. In mijn leven is de waarheid al een paar keer verandert.
Kan de waarheid bij jou ook veranderen.
Volgens mij is het een persoonlijke zienswijze.
Alle kans voor jou om eens aan te tonen wat de echte waarheid en vooral het goede voor de Mensheid is, die de Islam pretendeert te verkondigen.
Komaan Michel, neem je echte verantwoordelijkheid en strijd verder met open vizier voor behoud van het goede!
Deze thread gaat over onze verantwoordelijkheid.
Als jij vind dat ik niet oprecht ben of een onechte verantwoordelijkheid heb dan mag dat.
Het gaat niet om mijn reputatie.
Maar:
Hoe gaan wij om met het recht op een eigen geloof ?
Mogen we altijd ongezout kritiek leveren zonder rekening te houden met iemands gevoelens ?
Zijn onze sociale vaardigheden een keuze optie of zijn ze verplichte kost ?
Gelden de regels voor ons allemaal of hebben we classificaties ?
Waar ligt de balans tussen onze rechten en plichten ?
Ik zie wel heel vaak mensen hun rechten op eisen op dit forum. Maar ze vergeten de
rechten van hun mede-mensen.
Als ik kritiek lever dan krijg ik heel vaak de reactie dit is onderdrukking dat doe je om
zand in de ogen te strooien Is dit niet een indicatie dat jij ook een pobleem heb
met kritiek. Zou het zo kunnen zijn dat ik er echt zo overdenk.
Moet ik de volgende keer eerst jou bellen om te weten te komen wat ik eigenlijk bedoel.
Daarbij heb ik nog nooit iemand het zwijgen opgelegd.
Ik doe een beroep op iemands fatsoen.
Mensen lijken heel vaak olifanten met een dik huid. Maar heel veel mensen worden
door andere mensen diep in hun gevoel geraakt.
Die andere mensen hebben daar het recht niet toe.
Als ik continue mijn buurman bekritiseer dan ligt het niet in de lijn van de verwachting dat
hij me helpt als ik hem nodig heb.
Als ik wil samenleven met mijn mede-mens dan moet ik gewoon op m'n woorden letten.
Ik heb nog nooit gecontroleerd of de opa van mijn buurman tovalig een NSB'er was.
Ook heb ik niet in zijn boeken kast gekeken of ik zijn boeken wel leuk vind.
Voor de relatie is het ook niet van belang.
Toch doen wij dat wel bij moslims.
Continue meten we met dubbele maten. Wij wel moslims niet.
Hoewel ik geclassifseerd ben als voorstander van de moslims heb ik nog nooit ook maar 1 argument
aangedragen voor het moslims geloof.
Ook draag ik geen argumenten aan voor enig ander geloof.
Waar eindigen onze rechten en beginnen onze plichten.