Beste wetenschappers,
Vele jaren geleden las ik een boek over het leven van Albert Einstein. Ik zag de formule E=Mc².
Ik geloof dat men leert door te vergelijken en te herhalen, dit deed ik ook met E=Mc² maar dan met Tijd en Ruimte.
Als je de formule letterlijk overneemt en tijd en ruimte plaatst in de formule waar energie en massa staan dan krijgen we T=Rc²
Vervolgens zie ik dat Albert Einstein, Energie en Massa met elkaar vergelijkt met de snelheid van het licht.
Ik ging naar een situatie zoeken waar ik deze vergelijking kan maken.
Als we een gloeilamp nemen, op het moment dat deze aangaat is de grootte van de ruimte de grote van het licht.
omdat het licht met de snelheid van het licht gaat is de grootte van de ruimte gelijk aan de tijd dat het licht brand.
Dat maakt (in mijn ogen) T=Rc²
Albert Einstein zei: "Het antwoord is altijd simpel", maar als het zo simpel is waarom heeft hij dit niet gezien en waarom heeft in 100 jaar tijd niemand anders opgemerkt?
Ik ga er niet vanuit dat mijn stelling waar is omdat het mij te simpel lijk, maar ik kan ook niet vinden wat ik verkeerd zou doen..
Ik ben geen wiskundige of fysicus, ik ben erg benieuw wat mensen met deze achtergrond hiervan te zeggen hebben?
Meer kunt u lezen op https://www.energymasstimespace.com/Home/EMTS
Met vriendelijke groet,
Roel Bosman