michelnoordermeer
Artikelen: 0

Antieke nefelometrie stempels determinatie

Wie weet over welk onderwerp deze stempels gaan?

Ik ben in het bezit gekomen van 11 eiken plaatjes van ongeveer 15 cm bij 10 cm met daarom een ijzeren dunne plaat om mee te kunnen stempelen of afdrukken.

De teksten die erbij staan zijn Frans en er is op iedere stempel een grafiek afgebeeld.

Een van de stempels bevat de volgende tekst:

Influence de la lumiere sur la stabilite des solutions a 1% conserve dans differentes conditions

De teksten zijn licht verschillend en de grafieken ook. In de legenda van de grafieken staat licht, diffuus licht, licht zoals in Parijs en licht zoals de Provence.

Ik zou graag in contact komen met iemand die mij hier meer over kan vertellen.

(Ik ben hier nog geen optie tegengekomen om foto's te uploaden naar die kan ik altijd toezenden)

Groetjes Michel
Jan van de Velde
Moderator
Artikelen: 0

Re: Antieke nefelometrie stempels determinatie

michelnoordermeer schreef: (Ik ben hier nog geen optie tegengekomen om foto's te uploaden 

Opmerking moderator

als je de omvang een beetje beschaafd houdt:

afbeeldingen gehost op externe filehosts hebben de neiging over enige tijd ontoegankelijk te worden, wat de waarde van een topic voor de toekomst ernstig aantast. Liever niet dus. 

We willen iedereen dan ook vriendelijk verzoeken om verklarende afbeeldingen rechtstreeks als bijlage in het bericht in te voegen. Dat is trouwens niet meer werk dan uploaden naar tinypic of imageshack etc. Een eenvoudige handleiding daarvoor is beschikbaar.
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270

Terug naar “Aardwetenschappen”