Forumregels
(Middelbare) school-achtige vragen naar het forum "Huiswerk en Practica" a.u.b.
Zie eerst de Huiswerkbijsluiter
Animus
Artikelen: 0

Re: Wereldeenheid

ik denk dat er ooit een wereld eenheid komt ze zijn er nu al druk mee bezig geloof ik zelfs maar ik ben er fel op tegen met de volgende argumenten.

mensen kunnen niet regeren heel slechts zelfs kijk maar naar het verleden

er zijn altijd oorlogen geweest hebzuchtige leiders en oneerlijkheid tussen rijk en arm.

laten we eerst leren hoe we zo'n klein landje kunnen regeren want dat kunnen we niet eens;bezuinigen op onze eigen zorg het fundament van de samenleving!om zo het rijkste land van de wereld te financieren en te steunen in het voeren van ilegale oorlogen die alleen bedoeld zijn om olie te winnen en de aandelen van papa bush te goed te doen.

en omdat hun te lui zijn om hun eigen land te herbouwen na een overstroming die het gevolg is van hun bezuiniging op de dijken zodat ze mee r geld hebben om hun oorlog in het middenoosten voort kunnen zetten.

nee ik ben het er dus niet mee eens.
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”
Animus
Artikelen: 0

Re: Wereldeenheid

geloof me als ik zeg dat er al een wereldorde is
wees altijd beducht voor mensen die zeggen de waarheid te kennen, maar bewonder hen die op zoek zijn naar de waarheid.”

Terug naar “Politicologie en Economie”