Ik heb het al een proberen berekenen hoeveel kansen je nu echt hebt. Maar dat lukt niet echtDe lotto winnen? Dat is 1 kans op een miljoen!
Dus:
Je vult 2 vakjes in van elk 6 cijfers
aantal ballen: 42
hoeveel kans heb je dan dat je wint?
Ik heb het al een proberen berekenen hoeveel kansen je nu echt hebt. Maar dat lukt niet echtDe lotto winnen? Dat is 1 kans op een miljoen!
Ik wil het wel bekijken maar je informatie is niet genoeg hoor:Xtropez schreef:Ik vraag me iets af. Je hoort het elke dag:
Dus:
Je vult 2 vakjes in van elk 6 cijfers
aantal ballen: 42
hoeveel kans heb je dan dat je wint?
Dan ga ik denk ik maar meedoen in de Belgische lotto en zeker niet in de Duitse lotto.Zo kan men in Nederland 6 getallen aankruisen uit de nummers 1 tot en met 45. In Duitsland heeft men de keuze uit de nummers 1 tot en met 49. Belgische spelers moeten 6 getallen kiezen van 1 tot en met 42.
Waarschijnlijk jij met je 0.000019%0,000019 % kans is niet gellijk aan 1 op 49 miljoen. Wie heeft er nu gelijk?
Nostylenofinesse schreef: Hier weet ik dan wél iets van. De kans op het winnen van de staatsloterij is 50%; namelijk wel of niet. Met de waarschijnlijkheid is het anders gesteld.
'De kans' hoeft niet eens berekend te worden; je wint de hoofdprijs namelijk wel of niet.