Hi,
Binnenkort wil ik starten met een experiment dat het volgende omvat,
Met dit experiment wil ik pogen te bewijzen dat een locatie, zijnde een plaats waarin een object zich in begeeft, een deel is van het object zelf. Dus het veronderstelt dat een locatie onderdeel is van het object en weerlegt het idee dat een locatie iets is wat los staat van het object wat de ruimte inbeslag neemt.
Hoe wil ik dit doen?
Ik neem een vlak oppervlak van minimaal 3,5 meter lang, op het ene uiteinde (punt 1) van dit oppervlak leg ik een holle kopere of metale bal. Ik geef de bal een tikje met een hamer en tracht direct na de tik de frequentie van de bal te meten. Hierna leg ik de bal op het andere uiteinde (punt 2) van het oppervlak. Wederom zal ik de bal een tik geven om direct erna de frequentie te meten. Als de appartuur nauwkeurig genoeg meet dan zou er een verschil in frequentie moeten optreden omdat de locatie van de bal is gewijzigd. Als ik de metingen heb op punt 1 en punt 2, dan zou ik op een of andere manier de frequentie die op punt 1 is gementen op de bal willen projecteren. Het is idee is dat wanneer ik dit doe, dat de bal zich dan naar punt 1 moet gaan bewegen.
Anders gezegd, neem een mobiele telefoon (of iets anders). Verplaats nu de mobiele telefoon. De telefoon op locatie 1 is een andere telefoon dan naar waar je deze naartoe verplaatst hebt omdat de locatie (een variabele van het object) is veranderd. Het lijkt dezelfde telefoon, maar als het goed is is de frequentie van de telefoon veranderd. De frequentie van een object is op geen enkele locatie hetzelfde, iets wat ik graag voor mijzelf wil zien met dit experiment.
Heeft iemand enig idee wat voor apparatuur ik hiervoor heb? Mijn kennis is vrij beperkt op dit gebied, daarom vraag ik om hulp
Iedereen die wilt helpen met het experiment is van harte welkom.