http://file.scirp.org/pdf/JMP_2018041015494906.pdf
Hier werd ik door iemand op een anders forum op gewezen. Wat moeten we daar van denken? Het is mijn vakgebied niet, vandaar dat ik deze vraag hier stel.
Moderator: physicalattraction
Bladerunner schreef: Er wordt in het artikel gesproken over de "EPR studies". Dat is een gedachte experiment van Albert Einstein, Boris Podolsky en Nathan Rosen. Dat lijkt mij reden genoeg om het serieus te nemen.
Professor Puntje schreef: Maar hoe controleer je zoiets inhoudelijk als het je vakgebied niet is, en er ook geen reacties van andere wetenschappers op het artikel te vinden zijn?
Its toroidal organization allows the coupling of gravitational, dark energy, zero-point energy field (ZPE) as well as earth magnetic fields energies and transmits wave information into brain tissue, that thereby is instrumental in high speed conscious and subconscious information processing.
Apart from photons and electrons, also mixed states of these wave/particles (Solitons/polarons and polaritons) can be formed by toroidal coupling. Tachyons and Majorana particles that are supposed to travel back in time, may be responsible for supposed backward causation, observed in double split quantum interference experiments by Wheeler
Soms zijn ze serieus, zoals Marcoen Cabbolet Dat was ook een onbegrijpelijke brij.Je gaat je bij dit soort teksten echt afvragen wat die mensen in godsnaam bezielt.
Geloven ze zelf werkelijk dat ze iets zinnigs opschrijven? of zijn ze er zich volkomen van bewust dat het allemaal nonsens is?
Is het bedoelt als grap? Of is het een vorm van oplichterij? (bijvoorbeeld om hun CV op te krikken met allerlei publicaties waarvan een toekomstige werkgever toch niet gaat controleren of het ergens op slaat) Of zijn ze gewoon volkomen geestesziek?
flappelap schreef: Kun je een samenvatting geven van wat jij denkt dat het paper stelt? En waar kwam je het tegen?