Ah, ok. Toppie !
(Het gaat nu ook wel, trouwens. Maar dacht ook is misschien ook wel leuk project voor hobbyisten in de I(C)T.)
En kan t stoer op Google Play gezet worden
Door wat privé beslommeringen duurde het iets langer dan gehoopt, maar zojuist hebben we een wijziging doorgevoerd die hopelijk doet wat je wilOOOVincentOOO schreef: ↑wo 25 sep 2019, 20:48 Hallo,
Sinds de nieuwe website vind ik het onoverzichtelijk en onhandig alle nieuwe berichten te zien.
Via de homepage kom ik in het blok "actuele onderwerpen" zie foto. Daar zie ik alleen de nieuwe berichten in nieuwe topics.
Voor nieuwe berichten in oude topics moet ik via het menu naar: "Snelle Links"=>"Nieuwe Berichten".
Actuele Onderwerpen.jpg
Vinden andere mensen dit ook ongemakkelijk en onoverzichtelijk? Het lijkt/voelt alsof nieuwe berichten in oude topics verborgen worden.
Naar mijn mening horen alle nieuwe berichten (van nieuwe en oude topics) direct zichtbaar te zijn. Dit gebeurt zo op meerdere forums.
Een beetje gezeur misschien in ieder geval petje af voor de crew die deze site in de lucht houdt!
Gr,
Vince
Dat was een wijziging in de sidebar, bij "Laatste berichten". De homepage is tot op heden ongewijzigd.OOOVincentOOO schreef: ↑za 18 apr 2020, 10:24 Ik weet niet precies wat er recent is aangepast. Maar ik zie geen verschil.