Ben ik de enige die ineens (18feb2019) bizar grote reclamebanners op zn iphone ziet?
Dat gaat behoorlijk ten koste van de werkbaarheid...
Ben ik helemaal met je eens. Maar zonder dat te willen bagatelliseren, er is alleen een pragmatisch probleem: het kost een klauwtje geld (nog afgezien van alle vrijwilligerstijd) om een site als deze overeind te houden. Èrgens moet dat vandaan komen. Betere ideeën dan banners zijn welkom.CoenCo schreef: Hoogst irritant!
Snap ik. Banners horen er nou eenmaal bij.Jan van de Velde schreef: Ben ik helemaal met je eens. Maar zonder dat te willen bagatelliseren, er is alleen een pragmatisch probleem: het kost een klauwtje geld (nog afgezien van alle vrijwilligerstijd) om een site als deze overeind te houden. Èrgens moet dat vandaan komen. Betere ideeën dan banners zijn welkom.
Ger schreef: Die sticky in de header is prima,
CoenCo schreef: Ben ik de enige die ineens (18feb2019) bizar grote reclamebanners op zn iphone ziet?
Dat gaat behoorlijk ten koste van de werkbaarheid...
Ik doelde op wat CoenCo hierboven groen gemaakt heeft. Blijkbaar heeft dat ook af en toe wat andere irritant gedrag wat mij nog niet was opgevallen.Miels schreef:
Daarmee bedoel je de banner waarvan Coen een printscreen plaatste in deze post?
Is dit recent weer ongedaan gemaakt? Sinds een paar dagen heb ik al die ads weer. Zie bijgevoegde screenshots van vandaag. (Bij een van de 2 kan je zien dat ik ingelogd ben)