@Ukster
In de twee-na-laatste regel stel je een getalsmatige uitkomst van een bepaalde integraal ineen weer gelijk aan een formule met θ. Daar gaat het fout.
Moderator: physicalattraction
Je bedoelt de waardes voor die grootheden als de staaf plat de grond raakt?
je moet eens mijn uiteenzetting doornemenXilvo schreef: ↑do 05 dec 2019, 17:48Stel je voor dat je begint met een hoek van 89,99 graden.Rik Speybrouck schreef: ↑do 05 dec 2019, 17:45 das nog niet zo zeker hoor gezien de twee staven tegen elkaar steunen bij het neerkomen en er een verschuiving is langs de grond is ook, ik kom op 0,68 seconden
Het proces begint dan buitengewoon traag en van een constante versnelling (van een punt in horizontale of verticale richting, of van de hoeksnelheid) zal dan geen sprake zijn.
je hebt gelijk, de berekening die ik maak is de versnelling op het moment van het loslaten van de verbinding tussen de staven
Voor welk punt vind je een constante versnelling? Is dat een lineaire versnelling of een hoekversnelling?
Is dat een lineaire versnelling of een hoekversnelling? En van welk punt? Is die versnelling constant?
de versnelling bij het loslaten van de verbinding op de verbinding naar beneden, maar is niet constant dit was een vergissing, maar van de stat ben ik 100% zeker
Je bedoelt de verticale versnelling van het uiteinde (hoogste punt) van de staaf? Daar waar in het geval van twee staven, ze elkaar raken?Rik Speybrouck schreef: ↑do 05 dec 2019, 18:55 de versnelling bij het loslaten van de verbinding op de verbinding naar beneden, maar is niet constant dit was een vergissing, maar van de stat ben ik 100% zeker
de versnelling op de koppeling helemaal bovenaan bij het loslatenXilvo schreef: ↑do 05 dec 2019, 19:03Je bedoelt de verticale versnelling van het uiteinde (hoogste punt) van de staaf? Daar waar in het geval van twee staven, ze elkaar raken?Rik Speybrouck schreef: ↑do 05 dec 2019, 18:55 de versnelling bij het loslaten van de verbinding op de verbinding naar beneden, maar is niet constant dit was een vergissing, maar van de stat ben ik 100% zeker