Grappig hoe met dit project word omgegaan. Iedereen zijn eigen ding doen. Doet me denken aan:
Dit gedrag zie je overal weer terug. (en ik zeg dat met 30+ jaar ervaring in de high tech industrie ) Meer in de technische beroepen dan daarbuiten denk ik. gebruiksaanwijzingen en de manier hoe sommige software is geschreven is daar ook een mooi voorbeeld van. Ik kom het bij ons op het werk ook geregeld tegen. als je iets opschrijft lijkt het voor jou duidelijk en logisch, maar voor een andere hoeft dat helemaal niet zo te zijn en als die jou dan vraagt hoe het zit dan kom je er pas achter dat je zelf onduidelijk was. Ook als je je eigen spullen een paar jaar later weer terug ziet kom je daar achter omdat je het dan zelf ook niet meer begrijpt hoe je het toen had bedoelt. En sommige software zit zo onlogisch georganiseerd dat je een hele serie collega's nodig hebt die zich er al tig keer aan hebben gestoten om ermee te leren werken. Alles vantevoren specificeren gaat niet. Ga maar eens op papier opschrijven hoe de aannemer jouw huis moet bouwen. Daar komt gegarandeert iets anders uit dan je had bedoelt.OOOVincentOOO schreef: ↑za 21 dec 2019, 17:12 Grappig hoe met dit project word omgegaan. Iedereen zijn eigen ding doen. Doet me denken aan:
Project.jpg