Thanks rrwh .Interesant van de haren van utrecht .Ik geloof zekers dat er mensen zijn die het ooit es geteld hebben maar het lijkt me toch een enorme klus .Nou is het misch ook niet zo raar dat er een hoop mensen prc hetzelfde aantal haren hebben ,als je nagaat dat de meeste mensen ongeveer dezelfde dikte haren hebben en ongeveer hetzelfde oppervlakte zal dat inderdaad wel zo uitkomen .Maar desalniettemin toch geen leuke klus als stagaire
.
Over dat er volgens de berekeningen dus plekken in het heelal zijn waar wij prc hetzelfde zijn ,of hetzelfde plaatsvind is op zich wel interessant .Ik heb eigenlijk weinig verstand van kwantummechanica maar ik heb wel es gelezen dat het zou kunnen dat twee dingen op enorme afstand in contact met elkaar kunnen staan .
Als dat zo is zou er zo en zo een kopie Moeten zijn .Nou zal mij de exacte kopie van mij Eigenlijk niet zo interessant zijn .Waar het mij meer om zou gaan is gedachtes .
Stel je voor je hebt vroeger een prachtige vriendschap of liefde gehad .Iedereen weet dat alles voorbij gaat .Maar als je gedachtes als een voorwerp in proces zou kunnen zien net als een foto in een film Bv .De vraag is dan als de dingen zich prc hetzelfde herhalen of iets wel dood kan gaan .Het herhaald zich toch immers met dezelfde emoties ,de zelfde gevoelens .Ik bedoel is het er dan niet meer of is het er toch nog ?
Ik bedoel dan zou je kunnen concluderen dat iets nooit echt dood gaat en onsterfelijk is .
Dan zou er nog iets zijn, als wij ergens in het heelal meerdere keren prc hetzelfde voorkomen .Dan zou dat ook betekenen dat er meerdere plekken moeten zijn waar de perfecte ik zou moeten voorkomen .Of in ieder geval een verbeterde versie van mij zelf .Aangezien alle mogelijkheden mogelijk zijn zal er met een kleine verandering een verbetering mogelijk zijn .