Is er misschien ook een soort blacklist?
Dat ik iemand daar in kan zetten, zodat ik diegene's "voor mij bijna volledig zinloze" berichten niet lees/kan lezen?
Wat is 'zinloos'? Als het slechts een andere mening is over het topic hoe vergezocht ook, is het misschien voor jou zinloos maar niet voor iemand anders. Die berichten dan niet kunnen / willen zien is dan de oplossing niet.Gast044 schreef: ↑ma 26 apr 2021, 16:47 Is er misschien ook een soort blacklist?
Dat ik iemand daar in kan zetten, zodat ik diegene's "voor mij bijna volledig zinloze" berichten niet lees/kan lezen?
Opmerking moderator
En daarvan is nota genomen, met feedback gaan we nooit lichtzinnig om. We zijn aan het overleggen over deze melding, en we komen liever niet met een oppervlakkige reactie. Een en ander is nogal snel geëscaleerd om niet geheel duidelijke redenen.Gast044 schreef: ↑di 27 apr 2021, 13:24 Maar het betreft een moderator. En ik heb dit geprobeerd.
een paar weken niet aan discussies op het forum deelnemen. Interpreteer dat aub niet als een "ban", iets dergelijks is tot dit verzoek niet in overweging geweest, wij zagen daar geen reden toe.Gast044 schreef: ↑di 27 apr 2021, 13:24 Maar inmiddels hoop ik eerlijk gezegd (iig tijdelijk) gebanned te worden, wat wel een hele eigenaardige wens (verzoek) is ..