Nou ik heb even navraag gedaan over wat het kost om te laten maken maar dat is ongeveer net zo duur als de oven dus was .
In de bijlage vindt u de tekening van het element dat ik heb getekend aan de hand van de gestuurde gegevens. Ook vindt u onze algemene voorwaarden in de bijlage.
De spruitjes zijn iets langer zodat u deze op maat kunt knippen met installatie.
Ik heb uw dikte gehanteerd van 1,5mm kanthal, echter lees ik van uw schuifmaat 1,3mm. Door de aluminiumoxide op het element zijn deze vaak iets dikker geworden, dus vermoed eigenlijk dat het om 1,2mm dik kanthal gaat. Kunt u dit controleren voor de zekerheid?
De 38 ohm is berekend aan de hand van 1400W en 230V.
Dit element van 1,5mm kanthal kost €433,92 ex btw, dit vanwege de spiraal diameter van 8mm, onze voorraad heeft als spiraal diameter 9,5mm en de 8,0mm diameter zal ik met de hand moeten draaien.
Dit element met 1,5mm kanthal met een spiraal diameter van 9,5mm kan ik aanbieden voor €180,00 ex btw.
Dit element met 1,2mm kanthal met een spiraal diameter van 8,0mm kost €178,79 ex btw
Dit element met 1,2mm kanthal met een spiraal diameter van 9,5mm kost €120,00 ex btw
Ik hoor graag van u welke variant u wilt bestellen.
Met vriendelijke groet,
Het zou natuurlijk het goedkoopst zijn als je gewoon een roldraad zou kopen maar om nou weer zo n wikkel apparaat te maken zal nog een hele klus zijn .
https://eveks.nl/nikkel-legering/461-ka ... meter.html