Daar lijkt het inderdaad wel op.
Hier een stukje uit zijn publicatie dat je zal interesseren:
Moderator: physicalattraction
Daar lijkt het inderdaad wel op.
hallo, misschien beetje laat om terug te komen op dit onderwerp. Ik had reeds vroeger gezegd dat ik over de eindformules beschikte voor een analytsiche benadering. Ik heb er een heel wat werk aan gehad om maar ik denk dat ik tot volledige eigen uitwerking van de differentiaal vergelijkingen ben gekomen met eigen formules. heb je eventueel nog interesse in deze uitwerking in combinatie met een een excel file ? Ik kan de uitwerking on line zetten als wil, moet wel alles nog proper uitschrijven indien niet laat ik het zo (zou wel naar het weekend toe zijn). Groeten
Naast de (meest nauwkeurige) numerieke oplossing zijn er dus enkel analytische benaderingsformules uit af te leiden. Als jouw benaderingsformules (Excel) de reeds eerder genoemde resultaten opleveren voor ben ik zeker geinteresseerd.
ik hou je op de hoogteukster schreef: ↑do 28 okt 2021, 10:53Naast de (meest nauwkeurige) numerieke oplossing zijn er dus enkel analytische benaderingsformules uit af te leiden. Als jouw benaderingsformules (Excel) de reeds eerder genoemde resultaten opleveren voor proportionaliteitsfactor k.png ben ik zeker geinteresseerd.
En helemaal voor die van x*=200m