Dag Allen,
Ik heb onlangs een anti stralingshoesje aangeschaft omdat ik mijn telefoon vaak dicht op de huid heb en dat niet zo gezond blijkt te zijn. Nu heb ik een standaard stralinghoesje aangeschaft die te vinden is op bol.com. Helaas heb ik sinds het dragen van dit ding juist meer pijn aan mijn zij en raakt het hoesje oververhit.
Mijn vraag is, is het onzin en kan het echt geen straling tegenhouden of is dit normaal? Wat is de wetenschap achter “anti-straling”, wat gebeurt er precies met de telefoon?
Dit wordt helaas allemaal niet gespecificeerd in de beschrijving van het artikel.
Dit is het enige wat er staat:
“ aandelen. Verder komen er geen schadelijke signalen voor het lichaam meer uit of in de hoes. Alles wat er in zit wordt van deze gemakken voorzien. Verder beschermt het nog tegen vallen en is het een zeer eenvoudig product wat goed kan dienen als portomonnee + telefoonhoes. “
Hoe geloofwaardig is dit? En hoe kan ik echt straling tegengaan door bijvoorbeeld zelf iets in elkaar te zetten?
Het zijn veel vragen maar voor diegene die hun tijd willen nemen alvast bedankt. Ik loop hier al een tijdje tegenaan.