edit peterdevis:Een gehele post quoten is onzinnig
Ook in jouw opmerkingen lees ik weer, dat de postings gaan over aanvallen op mensen en in deze Moslims?.
Nogmaals dient te worden gesteld dat het dus niet gaat om de afzonderlijke Moslim, (de gemiddelde Moslim is waarschijnlijk echt wel vredelievend en tolerant) maar meer om de fundamentalistische Islam en de daaruit vanuit "Westers Oogpunt" voortspruitende misdragingen.[/quote]
Het is begrijpelijk dat jij denkt dat dit een "vredesverdediging" is, maar eigenlijk is het gewoon hoe ik naar de zaken kijk. Ik heb zo langzamerhand het gevoel dat het verhaal van het moslimterrorisme wordt gebruikt om de moslims uit te dagen en uit te lokken. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de foto van Osama Bin Laden voor 9/11 en na 9/11 kun je duidelijk zien dat het een ander is..(
hier)
Ik zou graag globaal een verandering zien in het gedachtengoed van de mensen. Niet bij een bepaalde groep, maar bij iedereen. Want iedereen is gelijk. En ik ben het met je eens dat er uitschot is, welke o.a. de naam van de Islam te schande maken. Maar die mensen moeten er wel voor uitkomen ja.. Maar het probleem is, is dat dat precies is, wat wij willen.. Ze voelen zich al zo prettig hier maar toch.. daar gaat het niet om.. Het gaat er mij om dat er in de wereld veels te makkelijk wordt geoordeeld voor een heel land (neem een minister Donner die zegt "namens het volk" te spreken).. daar kan ik niet tegen..
Een eerlijke wereld is wat ik wil, alleen weet ik dat er momenteel wel erg veel ellende in de wereld is.. daar zijn moslimfundamentalisten er 1 van en leiders als Bush en Blair vormen ook een goede "topper"..
Voor mij maakt het niet meer uit wat ze met het nieuws verkondigen, ik (denk) weet wel beter..
Om de waarheid te vinden, ga je voor jezelf op zoek. Naar jezelf. In jezelf.