Mijn double-slit theory
Een elektron gaat door de twee sleuven als we niet kijken, wanneer we kijken-waarnemen, gaat het elektron door 1 sleuf.
Nu is mijn theorie dat men een experiment moet uitvoeren met 4, 6 of meer sleuven, dan is mijn theorie dat het elektron, als we niet kijken, door de 4, 6 of meer sleuven zal gaan. En als we kijken-waarnemen, het elektron door 1 sleuf zal gaan.
Ik ben van mening dat het universum zorgt dat alles mogelijk is, en zal alle mogelijkheden, opties benutten. Als we in onze gedachten bepalen om linksaf te gaan, en dat fysiek doen, zal in een andere dimensie elektronen waar we fysiek deel van uitmaken, rechtsaf gaan. Elke keus die we in onze gedachten maken, wordt uitgevoerd binnen onze dimensie en ook binnen andere dimensies. Dit onderbouwt de theorie van een Multi-universum.
De double-slit theorie laat ons zien dat naar mijn mening, Multi-universum realiteit is, als binnen onze dimensie een elektron waarnemen, gaat deze door 1 sleuf, zichtbaar op de achterwand achter deze sleuf. We nemen immers alleen waar wat in onze dimensie zich afspeelt. Als we niet kijken, zal het elektron door beide sleuven gaan, omdat we niet kijken-waarnemen, worden alle optie-mogelijkheden doorlopen dan wel binnen alle dimensies. Als we later kijken-controleren, zien we wel een marker van dit gebeuren, in de vorm van twee strepen op de wand achter beide sleuven. De markeringen op de achterwand achter beide sleuven geeft aan dat het elektron daadwerkelijk door beide sleuven is gegaan terwijl we niet keken. De beweging van het elektron laat een marker achter, maar we kunnen niet waarnemen of het elektron door beide sleuven is gegaan, omdat we een andere dimensie niet kunnen waarnemen.
Nu is mijn theorie om hetzelfde experiment met 4, 6, 8 of meer sleuven uit te voeren. Dan ben ik van mening dat 1 elektron door 4, 6, 8 of meer sleuven zal gaan, als we niet kijken, en markeringen achterlaat op de achterwand, achter alle sleuven. Alles is mogelijk in het universum, dus alle opties worden uitgevoerd. Dus als we een experiment doen met 8, 16, 32, 64, 128 sleuven, enzovoort, 1 elektron, als we niet kijken door alle sleuven, gelijktijdig, zal gaan als we niet kijken. Deze theorie onderbouwt naar mijn mening tevens INTAGLEMENT.
De theorie geeft tevens aan dat snelheid niet relevant is, en de snelheid van het licht, naar mijn mening ook niet relevant. Het elektron kan op meerde plaatsen tegelijk zijn, dit geeft het experiment aan, en snelheid van het licht heeft er niets mee te maken. Snelheid van het licht is een menselijke waarneming, interpretatie van aardse mogelijkheden, binnen het universum. Deze interpretatie is slechts de eerste trede van begrip van het totale universum.
Sign