R_Bena schreef: ↑zo 03 nov 2024, 12:07
Ik begrijp je suggestie. Helaas is dat nu niet mogelijk. De focus ligt op het functioneel krijgen van de site. Additionele zaken overschrijden het budget en kosten dus teveel geld momenteel. Feitelijk kent deze site geen eigen budget. Het genereeert geen eigen inkomsten en wordt in stand gehouden door een deel van het budget van Scriptium.
In de toekomst zou het mogelijk kunnen zijn.
Hoewel ik je overwegingen snap, zie ik het anders.
Om de site winstgevend te maken, wil je een actief en geëngageerd publiek. Je wil je gebruikers dus zoveel mogelijk actuele content bieden. Het beperken van de lijst met recente topics tot 10 stuks, maakt het veel lastiger om recente topics die buiten de top10 vallen te vinden.
En daarmee beperk je het (goed vindbare deel van het)aanbod voor de gebruiker.
Het zou me niks verbazen als je alleen ergens een variabele van 10 in 50 hoeft te veranderen om de grootste beperking op te lossen.
Tegen de tijd dat er 50 nieuwe topics zijn tussen 2 bezoeken, loopt de site waarschijnlijk zo goed dat er vast wel budget is voor een betere oplossing.
Edit:
Oh wacht: het gewenste gedrag van de oude site is nog wel bereikbaar maar gewoon verstopt:
Je moet eerst naar “forumoverzicht” en dan links van de tekst “forumoverzicht” op het hamburgermenu (3streepjes) klikken. Daar staan je recente topics