LBO schreef:Ik vraag me echter af, of de Palestijnen er uiteindelijk niet beter aan doen om hun gebiedsaanspraken, haat en terrorisme eens omzetten in de werkelijke opbouw van de Gazastrook en de Westbank.
Als alle energie en geld, die wordt ingezet om Israel eens en voor altijd van de kaart te vegen, ingezet gaat worden in positieve aktiviteiten dan ullen we wellicht nog eens meemaken wat het Palestijnse volk vermag.
Er is zeer veel geld de palestijnse kant op gepompt. waarom wordt dat niet contructiever gebruikt? Niet alleen niet omdat Sharon een boef is.
Arafat leek ook van geen kant te deugen.
Het zeer hoge geboortecijfer onder de Palestijnen vergroot het probleem nog eens. (ja, ik weet de ultra- orthodoxe joden hebben ook veel kinderen en dan is er nog de bevolkingsaanwas vanuit Afrika, de Falasha's).
Het probleem is echt niet opgelost als er een onafhankelijke Palestijnse staat komt naast een Joodse staat, immers de koran staat vol met haatteksten tegen anderen en vooral tegen de Joden. Daarbij komen nog eens de zeer anti joodse verhalen uit de Hadith, ook de erkende hadith van Bukthari en Muslim.
Palestijnse staat of geen palestijnse staat, Sharon of geen Sharon, zolang die verschrikkelijke anti Joodse teksten er ingehamerd worden bij de Mohammedaanse Gelovigen niet 'overridden' worden door de Oppermadrassa, zullen de aanhangers van de Mohammedaanse ideologie proberen de Joden de zee in te drijven en uit te roeien, net als met de Joden in Medina is gebeurd ten tijde van Warlord Mohammed(Vrede zij met Hem). Het conflict is derhalve onoplosbaar.
Een rapport van de regering van Saudie Arabie over geldstromen naar de Palestijnen.
Special Report - No. 17, July 3, 2003
Saudi Royal Family's Financial Support to the Palestinians 1998-2003: More than 15 Billion Riyals ($4 Billion U.S.) Given to 'Mujahideen Fighters' and 'Families of Martyrs'
By Steven Stalinsky* zie
www.memri.org/sr.html