Laggen joh, maar 200 kW haal je niet zo maar uit een stopcontact, ik denk dus ook dat men het hier over een race auto heeft, a 260 pk.
Zo'n auto kun je dus vastzetten op een rollerbank. Het eerste wat je dan kan doen is grote zware rollers gebruiken, dan gaat er veel verloren in het impuls moment van die rollers.
Wat je verder kan doen is een soort van rem toepassen aan de buitenkant van de rollers, dus niet op de as van de grote rollers, de opp. is dan te klein, waardoor het te snel te heet wordt, je kan een rem toepassen als bijvoorbeeld een vringer (uit grootmoederstijd) Dus een andere roller die je met een bepaalde grote kracht op de grote zware roller duwt. De warmte die door de frictie ontstaat wordt dan op een vrij groot deel verspreidt.
Als je nou een beetje technisch aangelegd bent maak je ook even een grote ventilator die op de ronddraai energie werkt, want als een auto van 260 PK bezig is, blijft het niet koud.
Dat met die rollen heb ik aan lopen denken, maar je hebt enorm zware rollen nodig wil dit enige invloed hebben. Dit kan goed bij karts oid, maar bij zon 200kw wordt dit lastig.
Die rem is opzich wel aardig, maar dan moet je wel weten hoe hard je drukt en wat de wrijfing is