Hey, ik had een paar maanden geleden een documantaire gezien over mensen die worden ontvoerd door aliens.
Ik wist meteen toen ik het zag dat het iets te maken had met een slaap probleem, later kwamen ze in het programma bij de REM-slaap, dit is een fase waarin er een grote hersenactiviteit is en wanneer er gedroomt wordt, in deze fase krijgt je lichaam te maken met een verlamming.
Maar er zijn mensen die dit krijgen als ze wakker zijn, ze liggen dan bijvoorbeeld nog in bed maar kunnen zich niet bewegen.
Ze zien dan allerlei dingen, meestal zijn dit enge dingen waarvan men vreest, in de V.S. zijn dit voornamelijk aliens die de mensen ontvoeren, in Japan is er weer een oud vrouwtje die door de muur komt en in het oor van de persoon gaat fluisteren.
Dit is dus duidelijk een waanbeeld waarvan de mensen al hebben gehoord, in Japan is dat vrouwtje een soort horror-verhaal en de aliens in de V.S. spreken voor zich.
Nou vroeg ik me een aantal dingen af:
- Wat gaat er mis als deze mensen half bewust toch met de verlamming te maken krijgen?
- Weten jullie nog meer andere verschijnselen in de trend van aliens ofzo? (het zou fantastisch zijn als er een nederlands voorbeeld is)
- Gebeurde dit "Vroeger" ook al en zijn er ook verslagen van?
- Hebben de mensen die dit krijgen een afwijking in de hersenen? (is dit erfelijk?)
- Wat zouden deze mensen eraan kunnen doen?
Ik hoop dat iemand me kan helpen met deze vragen,
Bij voorbaat dank, Mark