Bij mij is er weer (op het eind deze keer) een eiwit plots verdwenen, en hij is weer met een ander eiwit begonnen. Ik heb eens geprobeerd naar de link te gaan die JVDV de vorige keer had gegeven, maar die werkt bij mij niet. Straks nog eens proberen.
Cycloon heeft zijn laatste op 19 april ingeleverd, dus dat zal wel.Weten Cycloon en Made in Flanders zeker dat hun eiwitten niet gewoon zijn afgemaakt en verstuurd??
Ik heb op het forum op mijn site het vroeger ook eens voorgesteld maar ook daar kwam geen positieve reactie op.Wie heeft er enig idee waarom dit niet meer mensen aanspreekt??
Ik merk er helemaal niets van. Op geen van drie onze computers.Natuurlijk zal de vrees dat je pc trager gaat werken ook wel meespelen.
Alle beetjes helpen, en bovendien: het gaat ook niet om te punten, maar om de bijdrage aan de medische wereld.Ik merk niet dat mijn computer er langzamer op geworden is, maar met mijn afgetrapte 500 MHz zal ik natuurlijk nooit heel veel punten kunnen bijdragen aan ons team.
mijn afgetrapte 500 MHz zal ik natuurlijk nooit heel veel punten kunnen bijdragen aan ons team.
Niet iedereen heeft zijn pc evenlang aan staan en niet iedereen gebruikt maar enkele percent van zijn pc capaciteit!robindr schreef:Ik heb op het forum op mijn site het vroeger ook eens voorgesteld maar ook daar kwam geen positieve reactie op.
Blijkbaar hebben velen wel de mond vol van hoe goed de mens wel met zijn medemens moet omgaan, maar als ze zelf persoonlijk iets kunnen betekenen verdwijnen plots hun principes...
Natuurlijk zal de vrees dat je pc trager gaat werken ook wel meespelen.