made in flanders
Artikelen: 0

Re: [Folding] Doe Mee Met Het Team Van Folding@wetenschapsforum.nl

Bij mij is er weer (op het eind deze keer) een eiwit plots verdwenen, en hij is weer met een ander eiwit begonnen. Ik heb eens geprobeerd naar de link te gaan die JVDV de vorige keer had gegeven, maar die werkt bij mij niet. Straks nog eens proberen.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
DePurpereWolf

Toen ik het programma installeerde crashte mijn computer, vandaar dat ik het er niet op heb staan.
Cycloon

Bij mij is er weer (op het eind deze keer) een eiwit plots verdwenen, en hij is weer met een ander eiwit begonnen. Ik heb eens geprobeerd naar de link te gaan die JVDV de vorige keer had gegeven, maar die werkt bij mij niet. Straks nog eens proberen.

De mijne is ook herstart met dezelfde gisteren, hij zat aan 8600/10000, is wel ***** :s
made in flanders

De laatste keer dat ik keek zat hij aan 378/400. Inderdaad, enorm *****.
Zoekt je pc nog een doel in zijn leven?

Laat hem dan nu onmiddellijk eiwitten vouwen gezellig met 500.000 andere pc's bij folding@wetenschapsforum.nl

Our team needs you!
Jan van de Velde
Moderator

Weten Cycloon en Made in Flanders zeker dat hun eiwitten niet gewoon zijn afgemaakt en verstuurd?? Aan het eind loopt dat bijna anderhalf keer zo snel als halfweg bij mijn eiwitje, en in een van mijn eerdere eiwitten heb ik op het eind de snelheid nog wel eens zien verviervoudigen. Mijn XP is gisterenvoor de derde keer aan precies hetzelfde eiwit gestart. Dat vouwen aan dezelfde eiwitten is niet abnormaal. Of het herhalingen zijn met steeds een iets andere voorwaarde, of vervolgstappen, geen idee. Maar steeds zijn de punten netjes bijgeschreven, en dus zijn ze verstuurd ook.

:roll:
ALS WIJ JE GEHOLPEN HEBBEN...
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
http://sciencetalk.nl/forumshowtopic=59270
goldsteen

Weten Cycloon en Made in Flanders zeker dat hun eiwitten niet gewoon zijn afgemaakt en verstuurd??
Cycloon heeft zijn laatste op 19 april ingeleverd, dus dat zal wel.

Maar het toont wel karakter: niet opgeven na de 1e de beste tegenslag.

Maar om even terug te komen op de ledenwerving:

Nog 200 van dit type heren erbij met gemiddeld 300 puntjes per maand (da’s toch minimaal).

Totaal dan 60.000 puntjes per maand voor ons team,

Geeft samen met wat we al hebben en verzamelen weer ± 335.000 puntjes.

Dan staan we over twee maanden in de top 200. (Ahum, beetje dromen).

Dus wie oh wie nog voor dit goede doel ??
robindr

Wie heeft er enig idee waarom dit niet meer mensen aanspreekt??
Ik heb op het forum op mijn site het vroeger ook eens voorgesteld maar ook daar kwam geen positieve reactie op.

Blijkbaar hebben velen wel de mond vol van hoe goed de mens wel met zijn medemens moet omgaan, maar als ze zelf persoonlijk iets kunnen betekenen verdwijnen plots hun principes...

Natuurlijk zal de vrees dat je pc trager gaat werken ook wel meespelen.
Jan van de Velde
Moderator

Ik merk er helemaal niets van. Op geen van drie onze computers. :roll:
help ons dan eiwitten vouwen, en help mee ziekten als kanker en zo te bestrijden in de vrije tijd van je chip...
robindr

Ik ook niet in elk geval.
Ger

Heel af en toe merk ik het wel, als ik veel van mijn computer verg bijvoorbeeld. Hoewel F@H zichzelf dan zou moeten wegcijferen, blijft het toch bezig. Meestal schakel ik het op die momenten even uit, om het daarna weer aan te zetten.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
physicalattraction
Moderator

Ik merk niet dat mijn computer er langzamer op geworden is, maar met mijn afgetrapte 500 MHz zal ik natuurlijk nooit heel veel punten kunnen bijdragen aan ons team.
Miels
Beheer
Artikelen: 6

Ik merk niet dat mijn computer er langzamer op geworden is, maar met mijn afgetrapte 500 MHz zal ik natuurlijk nooit heel veel punten kunnen bijdragen aan ons team.
Alle beetjes helpen, en bovendien: het gaat ook niet om te punten, maar om de bijdrage aan de medische wereld.
Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic
goldsteen

mijn afgetrapte 500 MHz zal ik natuurlijk nooit heel veel punten kunnen bijdragen aan ons team.

Maakt niet uit joh, mooi dat je meedoet.
Rov

robindr schreef:Ik heb op het forum op mijn site het vroeger ook eens voorgesteld maar ook daar kwam geen positieve reactie op.

Blijkbaar hebben velen wel de mond vol van hoe goed de mens wel met zijn medemens moet omgaan, maar als ze zelf persoonlijk iets kunnen betekenen verdwijnen plots hun principes...

Niet iedereen heeft zijn pc evenlang aan staan en niet iedereen gebruikt maar enkele percent van zijn pc capaciteit!
Jan van de Velde
Moderator

Elk vouwtje is er één, en wie het kleine niet eert is het grote niet weerd. :roll:

(bij mij thuis staat er wel een 300 MHz te vouwen, een maandje of 4 een paar uur per dag voor een eiwitje.)

P.S. ik ben in 1987 mijn computerloopbaan begonnen om een 8086 XT computer, met een kloksnelheid van (hou je vast) 4 hele megaherzen, en er zat een speciale turboknop op om hem op 8 MHz te laten draaien, maar dat bij voorkeur niet langer dan 10 minuten ivm opwarmen van de chip....... :P

Met al die software met toeters en bellen van tegenwoordig kun je je zoiets haast niet meer voorstellen, maar voor tekstverwerking en spreadsheetberekeningen ging dat bijna net zo vlot als tegenwoordig. :P

Terug naar “IT en informatica”