Ach ik denk dat de mensheid niet helemaal zal uitsterven. Flink decimeren ok, maar uitsterven dat wordt lastig. Ik denk dat er wel wat rijke machtige mannen zijn die goed voor zichzelf en hun vrienden (en vooral vriendinnen.
) kunnen zorgen. Tja tussen wie is natuurlijk niet te voorspellen, er zijn een aantal kernmogendheden, maar die zijn redelijk stabiel. De meest kanshebbende kandidaten zou ik zeggen op dit moment zijn India en Pakistan, maar ik denk wel dat als dat zou gebeuren dat het dan al gebeurd zou zijn geweest en Iran is natuurlijk op dit moment een hot ticket.
Ik verwacht alleen niet dat het zover komt, landen zijn absoluut niet meer in staat om zichzelf helemaal te bedruipen sinds de wereld zo klein is geworden. Op het moment dat een Iran zou gaan gooien met A of H bommen dan boycot iedereen Iran, en dus zelfs al zouden ze de retalliering overleven dan nog denk ik niet dat ze het daarna overleven.
Al met al hoef je je er geen zorgen over de maken denk ik.
De tekst in het hierboven geschreven stukje kan fouten bevatten in: argumentatie, grammatica, spelling, stijl, biologische of scheikundige of natuurkundige of wiskundige feiten kennis. Hiervoor bied StrangeQuark bij voorbaat zijn excuses aan.