Heeft iemand ervaring met de Niels- Asher techniek of met de Bowen techniek voor behandeling van een frozen shoulder?
Andere links en tips ook welkom natuurlijk
bedankt
Heeft iemand ervaring met de Niels- Asher techniek of met de Bowen techniek voor behandeling van een frozen shoulder?
voor Napoleon: ik heb wat rondgegoogled en blijkbaar is rusten zowat het slechtste dat je kan doen. Blijkbaar is er onder de geneesheren nog veel onwetendheid hierover.
Hallo,bella boares schreef:Ik denk dat dit soort dingen ook wel onderhevig is aan de 'mode'; toen ewrd dit gezegd, nu dat... en de waarheid ligt waarschijnlijk ergens in het midden.
Ik vind het een rare redenatie om bij grieo te gaan rondlopen; waar heb je bij een echte griep nou het meeste zin in? Om lekker in je bed te gaan liggen! En volgens mij is dat ook nog steeds het beste..
Het probleem is denk ik dat het advies rond te lopen gericht is op je zo snel mogelijk weerop de been en aan het werk te krijgen; niet op doodgewoon lekker uitzieken en je lichaam het werk laten doen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
Ik weet weinig van frozen shoulders maar massage met ontspannende olien lijkt me, samen met het psychologische aspect inderdaad wel een goed idee.
De vraag is ook of het inderdaad gaat om een ontsteking of dat er nog een andere reden te vinden is.
Niemand hier gaat jou kunnen helpen aangezien een bespreking van individuele medische problemen niet is toegestaan.Wie heeft een antwoord.