okay, ik ben dus Deborah, zit momenteel in eerste kan geneeskunde in Kortrijk. Wetenschappen hebben mij altijd wel geboeid, maar van het moment dat het iets te moeilijk wordt moet je me geen vragen meer stellen hoor
Nee, globaal ken ik wel iets van wetenschappen, maar 'k heb ook nooit echt moeite gedaan om me er verder in te verdiepen. Wat me vooral aanspreekt aan dit forum, is dat het zo divers is. Soms van banale dingen (zoals waarom een desertvorkje een tandje heeft die iets dikker is
) tot echt dingen die tot in detail worden uitgediept. Net als Draco heb ik hier voor het eerst een vraag, en ben ik dit forum blijven bezoeken. Meestal wordt alles wel luchtig opgevat, en dat maakt het juist zo interessant.
Euhm, intresses, eigenlijk te veel om op te noemen. Juist jammer dat ik de meeste dingen heb moeten opgeven het moment dat ik ben beginnen studeren... Muziekgenre, 'k denk da'k nog op zoek ben naar mijn stijl. 'k Kan alles wel apprecieren, maar 'k ben eigenlijk iets te weinig met muziek bezig geweest om echt een voorkeur te hebben. Wat me momenteel vooral aanspreekt is eerder New Age, maar 'k ben ook wel te vinden voor jaren '70 en '80... En voor de rest, eigenlijk veel muziek die ik wel goed vind, maar vraag me niet welk genre het is of van wie het is...
Nu, 'k ga ier maar stoppen met over mezelf te vertellen,
tot nog eens ergens tussen de topics...!