@ alinda
Inderdaad is een nickname niet minder anoniem dan je als gast melden maar als iedereen dat deed zou het wel moeilijker worden om te weten wie nu eigenlijk ingaat of antwoordt op de vroegere inbreng van welke gast.
Ik vraag me toch af waarom jullie iemand met inlognaam minder anoniem vinden dan iemand zonder, maar als ik jullie er een plezier mee doe, neem ik graag een naam aan.
Dat is hier wel, maar pas afgelopen week ingevoerd. Uitzonderingen het feedbackforum (want je moet bijvoorbeeld kunnen zeggen dat het inloggen niet lukt) en (nog) het huiswerkforum.Windsurfer schreef:vanwege genoemde overzichtelijkheid en de mogelijkheid elkaar pb te sturen, zou ik registreren best verplicht willen zien. dit is op veel fora op internet het geval: eerst registreren voordat je kunt posten
waarom is dat hier niet?
http://sciencetalk.nl/forum/invision/in...p?showtopic=946cattystyle schreef:Ik vind iemand met een nick minder anoniem aanvoelen als adminstrator zijnde. Hoe gek dat ook klinkt. Op ons forum hebben we dan ook nog een voorstelhoek en ik heb naarstig gezocht naar die hoek hier, maar die kan ik niet vinden? Ik vind het prettig als admin te weten met wie ik van doen heb en voorstellen is op ons forum verplicht.
Ik vind het ook prettig me te kunnen voorstellen op een forum zodat mensen weten wie ik ben. Daarnaast probeer ik wat informatie in mijn profiel te zetten.
Maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk, misschien heeft het op een groot forum als dit minder waarde dat leden zich voorstellen, kan ik me zo voorstellen.
Op ons forum hebben we dan ook nog een voorstelhoek en ik heb naarstig gezocht naar die hoek hier, maar die kan ik niet vinden?