Cycloon
Artikelen: 0

Re: spam via wetenschapsforum

PAAC schreef:Mijn moeder kreeg zo nu en dan spam op de mail die ze had gekregen van onze provider.

Kon je zo zien dat er een hele lijst werd afgelopen van dezelfde provider...

(bijvoorbeels: a.klooster@domeinnaam, b.klooster@domeinnaam, c.klooster@domeinnaam etc.)

Idd die tactiek ken ik al, maar blijf het toch steeds raar vinden hoe ze net altijd op mijn mail terechtkomen :?:

Trouwens op mijn hotmail heb ik al maanden geen spam meer gehad, dat in tegenstelling tot het e-mailadres dat ik bij mijn provider heb :)
Marconius

Gmail laat de laatste tijd ook telkens meer door, vna de 250 spam mails (in 2 weken ongeveer) laat Gmail er 5 door bij mij. Dit komt vooral omdat ik startpagina beheerder ben, en die mails bevatten erg veel spam. Van Wetenschapsforum heb ik, zo ver ik weet, nog niks ongewenst gekregen.
"Mathematics may be defined as the subject in which we never know what we are talking about, nor whether what we are saying is true." - Bertrand Russell
Ger

Heb bij hotmail pas 1x iets ontvangen. Het heeft trouwens weinig met hotmail te maken, maar meer met dat mensen hotmail vaak gebruiken als adres om in te vullen op (louche) internetsites. Als je daar gewoon goed mee omgaat is er niets aan de hand. O ja, en je filter op exclusief zetten helpt ook.
"Knowledge speaks, but wisdom listens."
- Jimi Hendrix -
iemand

Dit laatste is wel waar hoor, maar in mijn geval niet van toepassing. Ik laat overal mijn emailadres verborgen... zou ik het willen vermelden, dan zou ik dat ook nog eens "versleuteld" doen: iemand [at] mijnmailadres.com.... daar kunnen bots weinig mee....
kombelpeter

Of je codeert het hele zaakje gewoon met een MD5-hash ofzo! :)
Pim Fortuyn: Nederland is dood

Nederland: Pim Fortuyn is dood

I ♥ Apache!
Cycloon

Of je codeert het hele zaakje gewoon met een MD5-hash ofzo! :)

Alleen jammer dat niemand dan ooit nog te weten komt wat je e-mail is :)

Terug naar “Site- en softwaregerelateerd”